Η Ζώνη Καύσης Λίπους – Που Χωρίζει Την Πραγματικότητα Από Τη Φαντασία

Οι πιθανότητες είναι έχετε ακούσει ή διαβάσει κάτι σχετικά με τη “ζώνη καύσης λίπους”, ή αν ανήκετε σε ένα γυμναστήριο, είναι πιθανό να υπάρχει τουλάχιστον ένα γράφημα κάπου στο γυμναστήριο (πιθανόν κοντά στο καρδιο μηχανές) λέει σχετικά με τις διαφορετικές ζώνες καρδιακού ρυθμού, συμπεριλαμβανομένης της ζώνης καύσης λίπους. Η ζώνη καύσης λίπους χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια συγκεκριμένη φυσιολογική εμφάνιση, αλλά συχνά χρησιμοποιείται εσφαλμένα. Παραπλανητικές εμπορικές και άλλες εσφαλμένες πληροφορίες σχετικά με αυτή την ειδική ζώνη κατάρτισης και τις επιπτώσεις που έχουν προκαλέσει πολλούς ανθρώπους να γίνει σύγχυση σχετικά με τον τρόπο άσκησης για τη βέλτιστη απώλεια λίπους. Στόχος μου σήμερα είναι να σας λύσουμε οποιαδήποτε υπάρχουσα σύγχυση που μπορεί να έχετε σχετικά με την καύση λίπους ζώνη και να εξηγήσει τι είναι πιο σημαντικό όταν πρόκειται για τη δημιουργία μια προπόνηση για μέγιστη απώλεια λίπους.

Το φυσικό μέρος για να ξεκινήσετε είναι με το να εξηγεί ποια είναι η ζώνη καύσης λίπους.

Η καύση λίπους ζώνη περιγράφει το επίπεδο έντασης καρδιαγγειακή άσκηση που θα κάψει το υψηλότερο ποσοστό των θερμίδων από λίπος. Η ζώνη αναφέρεται σε μια σειρά καρδιακού ρυθμού σας, που είναι συχνά είπε να παρουσιαστεί γύρω στο 50-60% της μέγιστης καρδιακής συχνότητας. Ωστόσο, αυτή η σειρά δεν είναι καθολικά αποδεκτή και μερικοί άνθρωποι λένε ότι η καύση λίπους ζώνη παρουσιάζεται σε διαφορετικό ποσοστό φάσμα. Στην πραγματικότητα, κάθε άτομο έχει διαφορετικό ρυθμό της καρδιάς, όπου θα κάψει το υψηλότερο ποσοστό των θερμίδων από λίπος κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Ενώ οι απόψεις μπορεί να διαφέρουν, το σημαντικό πράγμα που πρέπει να ξέρετε είναι η καύση λίπους ζώνη παρουσιάζεται σε χαμηλότερη ένταση της άσκησης. Γενικά, η πιο εύκολη άσκηση οδηγεί σε ένα υψηλότερο ποσοστό του λίπους θερμίδες που καίγονται κατά την άσκηση. Ως άσκηση αυξάνεται η δυσκολία, υπάρχει μια μετατόπιση σε λιγότερες θερμίδες που καίγονται από το λίπος και τις θερμίδες που καίγονται από τους υδατάνθρακες. Το γεγονός ότι ένα υψηλότερο ποσοστό του λίπους που καίγεται σε χαμηλότερη ένταση της άσκησης επίπεδα έχει οδηγήσει σε κάποια σύγχυση σχετικά με το τι σημαίνει να εκπαιδεύσει στην ζώνη καύσης λίπους.

Πολλοί άνθρωποι έχουν πάρει αυτές τις πληροφορίες για να πω ότι η εκπαίδευση στην ζώνη καύσης λίπους είναι ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε το λίπος. Ενώ αυτή η ιδέα μπορεί να ακούγεται σαν να είναι λογικό, είναι μια υπεραπλούστευση που αγνοεί τη μεγάλη εικόνα. Η άσκηση στην καύση λίπους ζώνη, σημαίνει ότι θα κάψει το υψηλότερο ποσοστό των θερμίδων από λίπος, αλλά αυτή η προσέγγιση δεν λαμβάνει υπόψη το σύνολο των θερμίδων ή το συνολικό λίπος που καίγεται κατά τη διάρκεια της προπόνηση.

Κατά την άσκηση της ζώνης καύσης λίπους

το επίπεδο έντασης είναι σχετικά χαμηλή και.ως αποτέλεσμα, το σύνολο των θερμίδων που καίγονται είναι επίσης χαμηλή. Παρόλο που το ποσοστό των θερμίδων από λίπος είναι υψηλή, ο πραγματικός αριθμός των θερμίδων από το λίπος εξακολουθεί να είναι κάπως χαμηλή. Άσκηση στο ρυθμό της καρδιάς επίπεδα πάνω από την ζώνη καύσης λίπους θα κάψει σημαντικά συνολικά περισσότερες θερμίδες και μπορεί ακόμη και να κάψετε περισσότερο λίπος, θερμίδες, καθώς και. Το πιο σημαντικό, ακόμη και αν μπορείτε να κάψετε περισσότερο λίπος θερμίδες από την εκπαίδευση στην καύση λίπους ζώνη, δεν έχει πραγματικά σημασία, επειδή ο συνολικός αριθμός των θερμίδων που καίγονται, είναι πιο σημαντικό για την απώλεια λίπους από το λίπος, θερμίδες που καίγονται.

Αυτό δεν μπορεί να είναι διαισθητικό

αλλά όσον αφορά το σώμα σας, το υψηλότερο συνολικό αριθμό των θερμίδων που καίγονται θα τονώσει την απώλεια λίπους από το χαμηλότερο αριθμό των θερμίδων που καίγονται, ανεξάρτητα από το αν οι θερμίδες από λίπος ή υδατάνθρακες. Στο τέλος, αν δεν κάψετε περισσότερες θερμίδες από ό, τι καταναλώνετε, θα έχουν την ευκαιρία να χάσει λίπος, ακόμη και αν το 100% των θερμίδων που καίγονται κατά τη διάρκεια της workouts σας είναι από το λίπος. Ένα άλλο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι ότι αν είστε μια ελίτ αθλητής τρένα για πολλές ώρες κάθε μέρα, τις θερμίδες που καίγονται κατά τη διάρκεια της workouts σας θα είναι πολύ μικρό σε σύγκριση με τις θερμίδες που καίγονται από το μεταβολισμό σας.

Ως αποτέλεσμα, η εστίασή σας πρέπει να είναι λιγότερο σχετικά με το τι ποσοστό του λίπους θερμίδες καίγονται κατά τη διάρκεια της προπόνηση σας και περισσότερα για το τι μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε την ποσότητα των θερμίδων που καίει το σώμα σας όλη την ημέρα. Αυτό οδηγεί σε ένα άλλο πρόβλημα με την εκπαίδευση στην ζώνη καύσης λίπους. Η χαμηλής έντασης άσκηση εκτελείται στην ζώνη καύσης λίπους δεν καίει λιγότερες θερμίδες από ό, τι δύσκολο εγχείρημα, αλλά έχει πολύ λίγο ή και καθόλου αντίκτυπο στην αύξηση του μεταβολισμού σας ή το κάψιμο επιπλέον θερμίδες αφού τελειώσετε την άσκηση.

Πιθανόν να έχετε ακούσει ότι η άσκηση προκαλεί το σώμα σας να κάψει περισσότερες θερμίδες όλη την ημέρα, αλλά υπάρχει μόνο μια σημαντική καύση θερμίδων αποτέλεσμα μετά από δύσκολες προπονήσεις. Εξακολουθεί να υπάρχει κάποια συζήτηση σχετικά με την ακριβή αιτία για την καύση θερμίδων αύξηση, αλλά είναι σίγουρα συνδέεται με την ανάγκη του σώματος για την ανάκτηση μετά από έντονη άσκηση. Από την άσκηση στην ζώνη καύσης λίπους δεν είναι πάρα πολύ δύσκολο για το σώμα σας, το κίνητρο δεν είναι εκεί για το σώμα σας να κάψει επιπλέον θερμίδες όλη την ημέρα.

Ένα άλλο θέμα που πάντα με εκπαίδευση στη ζώνη καύσης λίπους είναι ότι είναι απλά δεν είναι αρκετά δύσκολο να προκαλέσει σημαντικές βελτιώσεις στην φυσική κατάσταση. Είναι σημαντικό να βελτιωθεί το επίπεδο της φυσικής σας, όχι μόνο για τη συνολική υγεία, αλλά επειδή θα τονώσει την απώλεια λίπους. Όπως το επίπεδο της φυσικής σας αυξάνεται, θα είναι σε θέση να εκτελέσει πιο δύσκολες προπονήσεις που καίει ακόμα περισσότερες θερμίδες, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την άσκηση. Επιπλέον, μάλλον θα κερδίσει κάποια fat free μάζα (μύες), η οποία θα αυξήσει το μεταβολισμό σας, έτσι θα κάψετε περισσότερες θερμίδες, ακόμα και σε μέρες που δεν γυμνάζεσαι.

Όταν κοιτάζοντας τη μεγάλη εικόνα, καθίσταται σαφές ότι η άσκηση στην ζώνη καύσης λίπους δεν θα πρέπει να είναι η προτεραιότητά σας, εάν θέλετε να μεγιστοποιήσετε την απώλεια λίπους σας. Ωστόσο, αν δεν είστε ακόμα πεπεισμένοι, έχω μια ερώτηση για σένα. Πόσους έχεις δει που έχασε πολλά λιπαρά και σε μεγάλο σχήμα, κάνοντας χαμηλής έντασης άσκησης και εκπαίδευσης στην καύση λίπους ζώνη; Η εικασία μου δεν είναι πάρα πολλά, επειδή είναι περισσότερο η εξαίρεση παρά ο κανόνας. Όταν είναι να συμβεί, μάλλον έχει να κάνει περισσότερο με το πρόσωπο που είναι γενετική ή τη θρεπτική τους πρόγραμμα και όχι επειδή είναι άσκηση στην ζώνη καύσης λίπους.